2016. március 1., kedd

30 napos sminkkihívás | #1 nap

Sziasztoooook~

Úristen nagyon vártam már, hogy eljöjjön ez a nap: ugyanis ma kezdjük a 30 napos sminkkihívást! Itt is van nálam az első kérdés, úgyhogy vágjunk is bele! :)




Mikor kezdtél sminkelni?


Őszintén szólva, nem régóta sminkelek. Ennek a tanévnek - én most éppen a 11. évfolyamot erősítem a gimimben - az elején kezdtem. Vagyis, akkor már sminkeltem.. Igazából már nyáron is sminkeltem egy kicsit..
Hű..
Maradjunk abban, hogy nagyjából augusztus közepén kezdtem... A munkahelyemen volt egy ilyen csapatépítés szervezve, és elmentünk strandolni. Akkor sminkeltem ki magam először úgy hogy voltam valahol. (Igen, hát pont a strandon.. Logika pls.....)
Aztán utána voltunk a nővéremmel vízi táborban, ott nem sminkeltem nyilván, de rögtön utána viszont médiás tábor volt, ami 3 napos volt. Az első két nap mentünk a városban, és random emberekkel csináltunk videókat. Pl.: egy hajléktalan, gyufaárus bácsival. A harmadik napon pedig megvágtuk a videókat, amiket csináltunk, szóval egész nap egy teremben ültünk. Igen, nyilván a harmadik napon sminkeltem ki magam.
Viszont attól a naptól kezdve szinte mindig... :)
Persze vannak olyan napok, mikor elalszik az ember, és nem tud, vagy nincs kedve hozzá. De általában megcsinálom mindig szépen a szemem, és megpróbálom eltüntetni a pattanásokat.. :) 



Ne felejtsétek el megnézni, a többi blogot sem, ami még részt vesz a kihívásban!

Ti mikor kezdtetek sminkelni? :)

XOXO ❤

1 megjegyzés:

  1. Sziaa! :)
    Nagyon örülök, hogy végre belekezdtünk! És lévén, hogy együtt dolgozunk eldöntöttem magamban, hogy mindegyik bejegyzésnél "ördögi módon" meg fogok jelenni komment formájában.
    A "pályám" elején én is elkövettem azt a hibát, hogy kisminkeltem magam a strandra - akkor éltem a "vagány-vagyok-mert-sminkelni-tudok" korszakomat - és had ne ecseteljem mi lett a vége; arcon folyó, szemet csípő szempillaspirál *taps-áradat*..
    De azt hiszem mindannyiunknak el kell követnünk ezeket a hibákat, hogy tanuljunk belőlük! :)

    Öleléés.

    VálaszTörlés