2016. március 20., vasárnap

30 napos sminkkihívás | #20 nap

Halihó!

Úristen hogy repül az idő! Már is a 20. napnál tartunk. Valamint mindjárt délután négy óra, és még egy csomó dolgom van. Én pedig itt ülök a ágyamban és sorozatokat nézek.. Na akkor, húzzunk bele egy kicsit! :)


Kedvenc szemhéj primer?

De mik ezek a kérdések könyörgöm?!
Sűrűn használok primert....

Az igazat megvallva Karácsonyra szerettem volna kérdi, de a nővérem kiröhögött, hogy minek nekem az és hogy biztos nem fogok kapni. :c

Szóval el is vette tőle a kedvem...

Persze, valahol igaza van, hiszen nem használom olyan hangsúlyosan a szemhéjpúdert, hogy primerrel kelljen aládolgoznom, de na. Most ha egyszer szerettem volna, miért kell letörni a szarvaimat? :c


Na mindegy.
Szóval én ezen okokból kifolyólag nem használok primert. (Ne kérdezzétek, hogy miért nem eszek magamnak! Gondolkodni nem ér, jó?)

Azért nézzétek meg a másik két lány primer-tapasztalatait!

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése