2016. március 11., péntek

30 napos sminkkihívás | #11 nap

Halihó~

Végre itt a péntek! Ez a nap abszolút tökéletes a 11 kérdéshez, nemigaz?

Szeretsz bronzosítót viselni?

Naaaaaaaaaaa, kit lepek meg vele, ha azt mondom, hogy még nem viseltem bronzosítót? Hmmmm?
A pillanat amikor azon gondolkozol, hogy mit keresel egy sminkkihívásban....

Igazából szerintem a bronzosítók tök hasznosak. Mármint tényleg szépen ki lehet emelni velük az arcot, illetve szép formát is lehet vele adni neki.
Ugyanakkor viszont egy kicsit így eltorzítja az eredeit arcot szerintem, ami nem valami természetes. Bár mondjuk a sminkelést alapból lehet egy egyfajta természet ellenes dolognak tekinteni, bármilyen natural makeup-ról van is szó. Tehát ebbe lehet nem kéne inkább belemenni.
De persze ezt is lehet ésszel és szépen csinálni, úgyhogy szerintem nem rossz, ha valaki szereti használni.
Egyszer szívesen kipróbálnám, hogy mit művel az arcommal. c:


Tudom, hogy ez a poszt nem volt valami hasznos számotokra, de tényleg nem tudok nyilatkozni arról, amit még nem próbáltam.. :c

Hát ez egy ilyen kérdés volt nekem, de a többiek biztos kecsegtetőbb választ tudtak adni:

Ti hogy álltok a bronzosítóval? C:

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése