2016. március 10., csütörtök

30 napos sminkkihívás | #10 nap

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy egy kicsit most belehúzok, mert mostanában nem igazán sikerült emberi időben kitennem a napi kihívást. Persze pozitívum, hogy még nem késtem el egy nappal sem, de azért nem szeretném megkísérteni a sorsot..


Kedvenc sminkecset?

Gyakorlatilag abból a kettőből ami van.... Sűrűn tudok választani.
Az igazat megvallva régóta rágódom rajta, hogy kéne venni egy ecsetkészletet, de őszintén: nincs szívem kiadni érte annyi pénzt. Mert hát, mindegy hogy milyen ecsetről beszélünk, az ára az egekhez képest az egekben van. Hátha még márkás, vagy esetleg egy kicsit jobb minőségű.

Na mindegy.

Igazából egy nagy ecsetem van, amit a nővérem vásárolt, és a púder eloszlatására, illetve a pirosító felkenésére szoktam használni. A célra megfelel, én elégedett vagyok vele. Bár nem a legjobb ecset, abszolút műanyag a "szőre", úgyhogy nem feltétlen kellemes érzés használni, kicsit ilyen szúrós és olyan mintha viszketne a bőröm utána. Gyakorlatilag márkája sincs, tehát nemigazán tudok többet mondani róla.

A másik ecsetem pedig ilyen kicsi, hosszúkás, lapos szőrzettel rendelkezik. Szintén nem tudok márkát mondai, anyukámtól maradt rám. Viszont nagyon finom és kis puha, úgyhogy nagyon-nagyon szeretem. A szemhéjpúder fel- és elkenésére szoktam használni. c:



A másik két lány biztosan komolyabb készlettel rendelkezik, mindenképp csekkoljátok le! ;)

XOXO ❤

2 megjegyzés:

  1. Tudom ajánlani, hogy ha ecsetkészletet szeretnél, akkor nézz szét ebay-en! :)
    Darabra már pár száz forintért lehet kapni, illetve kb 25 darabos szetteket is már 3000 forint környékén be lehet szerezni, ami azért roppant kedvező! :) Nekem az alapozó és a pufi ecsetem is ebay-ről van, mind a kettő kb 300-700 forint között mozog - már nem emlékszem pontosan - ,és nagyon szeretem őket! :) De én is nézelődöm mostanában, hogy fel kellene frissítenem a tárat, szóval jelenleg én is bújom az oldalt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából félek neten rendelni, még sose próbáltam, meg anyum szerint a vásárlás leglustább módja.. :'D De köszönöm a tanácsot, egyszer végülis mindent ki kell próbálni :) ♥
      XOXO ❤

      Törlés