2016. március 7., hétfő

30 napos smikkihívás | #7 nap

Sziasztok!

Sajnos hétfő van. :c Indul a mókuskerék, a korán kelés stb-stb..
De nézzük a jó oldalát a napnak! Ugyanis hoztam elhoztam nektek a 7. kérdést és az arra adott válaszomat a 30 napos sminkkihívásból!
Nézzük is az a bizonyos kérdést! c:




Melyik színt szereted leginkább a szemhéjadon viselni?

Hó, hát igazából általában olyan szemhéjpúdert szoktam választani, ami szinte láthatatlan. Mármint színben nem nagyon üt el a szemhéjam színétől. Vagy nem, vagy kicsit világosabb.
Mi értelme ennek?
Színben megegyezik ugyan, viszont csillog. Erősen. Amitől sokkal elegánsabb, illetve hogymondjamezt ilyen drágábbnak néz ki a sminkem.
Egyébként ennek a videónak most semmi köze semmihez, csak ez jutott eszembe illusztrálás képpen.
Ha valakit érdekel a videó: https://www.youtube.com/watch?v=khpxJu9ut_U
Tehát álltalában a csillogást szoktam választani.

Kivételes esetek egyike pl.: a pénteki sminkem, ugyanis szinte véletlenül sötétebb árnyalat került a szememre, mint ahogy azt terveztem.
A palettámon találtam egy színt és "Ó ezt még sosem próbáltam ki" címszóval felkentem a szememre. A sötétszürke és fekete közötti szín, kis csillogással először tényleg megrémített, hogy úristen mit kentem a szememre, de aztán úgy döntöttem, hogy ha már ott van, megpróbálok kezdeni vele valamit. Így történt meg, hogy pénteken egy kissé füstöösre sikeredtek a szemeim. De végül is nem lehetett olyan rossz, mert a barátnőm mosollyal az arcán fogadott, az új kinézet miatt.

Nem tudom ki ez a lány és az én szemem azért ennél jóval világosabb volt, de szerintem nagyon szépen van megcsinálva az övé.  ♥

Végül, elmesélnék még egy történetet a nemsminkelős-korszakomból, amelyben is egy nyár alkalmával, hirtelen felindultságból arra gondoltunk a nővéremmel, hogy játszunk egy kicsit a színekkel. Nem, nem szivárványt festettünk a szemünkre, pusztán csak megtámadtuk világoszölddel. Szerintem egyébként nem állt rosszul, sőt, még legnagyobb kritikusom - anya - is megdicsérte. Kár, hogy gyakorlatilag nincsenek zöld ruháim. Pedig talán még használnám is ezt a színt, ha elmegyek itthonról..



Nézzétek meg hogy a másik két bloggerinának mi áll jól, hátha segítségetekre lesznek! c:
XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése