2016. március 12., szombat

4 D.I.Y ötlet ❤

Sziasztok!

Nemrég ellenőriztem az oldalt, hogy minden rendben van-e, és valamit észrevettem, amin lehet nem ártana javítani: a blogarchívum.
Ugyanis ez a hónap gyakorlatilag a sminkkihívásról szól. Bár pozitívum, hogy ez azt jelenti, hogy úgy látszik sikeresen teljesítem a kihívás egyetlen feltételét, azért egy kissé elborzasztó, hogy nem szól másról a blog.
Ezért arra gondoltam, hogy kis pihentetőnek hozok 4 D.I.Y ötletet, amivel egy kicsit feldobhatjátok a szobátokat. :) Ha kíváncsiak vagytok, tartsatok velem! C:

#1 - Fülhallgató-tartó
Van egy pár fülhallgatóm, amik az évek során megtették szolgálatukat, így most megérdemlik a pihenést. Viszont nagy kérdés, hogy hol. Az esetek 99%-ában ugyanis nem tatom meg vagy nem is volt meg a dobozuk. Így hát ki kellet találnom valami mást.

Amire szükségetek lesz:
  • olló
  • ragasztó
  • színes papír
  • vonalzó
  • ceruza
Nincs más dolgotok, mint a papírokon kijelölni egyforma vastagságú és hosszúságú csíkokat, majd kivágni azokat. Ezután ragasszátok össze a csíkokat gyűrűkké úgy, hogy előtte mindig átbújtatjátok az előző gyűrűn!
Ha kész a lánc, ragasszátok/akasszátok fel a szekrényre, az ajtóra a falra, vagy akárhova, ahova szeretnétek, majd dugjátok át rajta a fülhallgató(ka)t! C: 
❤Szerintem nagyon aranyos, és vidám dísze a szobának, ami színei miatt még fel is dobja azt. c:


#2 - Csíkok
Ha már úgyis a fülhallgatóknál tartunk, még egy kicsit maradjuk is itt! Mindig tetszetek azok a fül/fejhallgatók, amiknek vidám és kreatív zsinórja van. Természetesen azek mégha ugyanannyit is tudnak mint egy sima fej/fülhallgató, minimum 2x annyiba kerülnek. De miért ne csinálhatnánk sajátot?
Amire szükségetek lesz:
  • × fülhallgató
  • × ár címke
  • × kék filctoll
A filctollal színezzétek be az árcímkéket, úgy hogy sehol ne maradjon fehér. Ha szükséges, menjetek át rajtuk többször.
Várjatok egy picit, hogy biztosan megszáradjanak a címkék, majd nagyjából egyenlő távolságokban ragasszátok rá a fülhallgató zsinórjára.
❤Amellett hogy dekoratív, hogyha valahol kezd gyengülni a zsinór, ezzel még meg is tudjátok erősíteni. Valamint, ha headset nélküli a fülhalgatótok, ezzel akár könnyebben megtudjátok majd különböztetni a baj illetve jobb oldali hangszórót egymástól. c:


#3 - Teendő lista
Akár hosszú akár rövid távra, de mindenkinek vannak olyan dolgai, amit szeret szem előtt tartani. Ez az ötlet abban segít, hogy ne felejtsünk el semmi fontosat, új kihívásokat tűzzünk ki magunk elé és mindemellett még fel is dobja egy picit a szobánk falát!

Amire szükséged lesz:
  • A/4 lap
  • ceruza
  • filctollak
  • post-it
  • radír
Ceruzával halványan jelöljük be a post-it-ek helyét, halványan írjuk fel a címet és az alcímeket! Én úgy csináltam, hogy először elhelyezgettem a post-it-eket a papíron, így utána írtam fel mindent, valamit utána húztam meg a "határvonalakat".
Ha megvan az alap, akkor a filctollak segítségével írjuk át a címeket, majd pedig radírozzuk ki a felesleges ceruzavonásokat! Ezután már csak az emlékeztetőket kell felírni a post-it-ekre és mehet is falra!
❤Nekem ez az egyik kedvencem! A vidám színeivel egy pici tavaszt csempész a szobámba, valamit segít észben tartani a céljaimat, legyenek azok napra, hétre vagy akár életre szólóak! c:



#4 - Asztali toll, ceruzatartó
Mindenki ismeri az alap, wc papír gurigából készített kis tartó eszközt, amit még anno általánosban, technika órán készítettünk. Ez az ötlet is hasonló alapokon nyugszik, de egy picit azért továbbfejlesztettem.. C:
Amire szükséged lesz:
  • × popcorn-os doboz
  • × olló
  • × 5db wc papír guriga
  • × ragasztó
  • × festék
  • × vonalzó
Először is, ragaszd össze az 5 db wc papír gurigát! Én egy nagyon-nagyon erőltetett Mickey egér formát választottam, de ti csinálhatjátok másképp is, a lényeg, hogy beleférjen a dobozba.
Ha összeragasztottátok őket, fessétek le a gurigákat! Én vízfestéket, illetve temperát használtam, így többször is át kellett kennem, hogy tűrhető színe legyen. Egy tipp: ha netán ti is azt használtok, előtte kenjétek le fehérrel a gurigákat és csak utána menjetek rá a színnel!
A popcorn-os dobozra alulról mérjetek rá 19 cm-t, majd vágjátok le a tetejét. Ezután ragasszátok bele a gurigákat és mehetnek is bele a ceruzák, tollak! C:
❤Én Corvin mozis dobozból csináltam, aminek díszes-színes a mintázata, így remekül illik a többi kis dekorációhoz, amit még készítettünk, valamit az íróasztalt sem hagyja a barnaság tengerébe süllyedni.



Remélem tetszettek az ötleteim és hogy ügyesen el tudjátok készíteni őket!  Ha gondolátok, küldjetek képet a ti kreálmányaitokról! c:

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése