2016. március 17., csütörtök

30 napos sminkkihívás | #17 nap

Sziasztok!

Nos, amire eddig oly büszke voltam, hogy nem hagytam ki egy napot sem, most megdőlni látszik, ugyanis 4 napos mínuszban vagyok a kérdésekkel. Pedig úgy szerettem volna azzal kezdeni az egyik a vége felé, hogy rendesen, időben végigcsináltam a kihívást.. Hahaha... Hát nem aniyra......


Kedvenc sminkmester?

méghaismernéklegalábbegyet..
Nincs.
Komolyan nem ismerek sminkmestereket. Valamint, fogalmam nincs, hogy a Youtube-on sminkelő lányok/fiúk mennyire számítanak sminkmestereknek. Persze ha azt veszem, hogy igazából bárki képes feltenni egy ilyen videót a youtube-ra, akkor senki, de lehet hogy van akinkek tényleg ez a foglalkozása..... Szóval nem tudom.

Az első aki beugrott válaszként, a már sokat emlegetett Wengie, de az előbbi indok miatt nemtudom, hogy ő válasz-e a kérdésre.
Így hát inkább maradok a nincs, mert nem ismerek sminkeseket változatnál....


. . .





Azért, hogy valamiről szóljon ez a poszt, egy kicsit átveszem az autórádió szerepét. Méghozzá egy hatalmas felfedezéssel: rájöttem hogy ismerek egy sminkmestert.

Méghozzá az előző kérésnél említett, Pony-t.

Tény, hogy neki is csak a youtube csatornáját ismerem, de legalább róla tudom, hogy tényleg sminkmester. Igazából én nem annyira, de a nővérem nagyon szereti az ő sminkeit, és videóit és elég sokszor szokta nézni. Azért milyen érdekes, hogy a kedvenc sminkem mégis tőle származik..

https://www.youtube.com/channel/UCT-_4GqC-yLY1xtTHhwY0hA


Nézzétek meg a másik két lány kedvenc sminkesét, hátha ők több információval tudnak szolgálni nektek, mint én! :)
XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése