2016. március 9., szerda

30 napos sminkkihívás | #8 nap

Sziasztok!

Természetesen ma sem maradhat le a sminkkihívás mai része! Tök jó, hogy már 8 napja tart, és eddig még egy napot sem hagytam ki! c:
Nézzük azt a kérdést mára!


Hogyan néz ki a kedvenc nappali sminked?

Na, azért ez már egy kicsit összetettebb kérdés. Vagyis. Nem a kérdés, hanem a válaszom rá. Gondolom.
Na jó megpróbálok értelmesebben válaszolni.
Az igazat megvallva a mindennapi sminkem mindig más. Vagyis, igazából pont, hogy nem az...
Nem. Még mindig nem vagyok értelmes..

Szóval én minden napot skincare-el kezdek. Pontosabban van egy ilyen habom, amit a pattanások ellen kell használni. Azzal szoktam átdörzsölni az arcom fogmosás után. Miután lemostam a habot, és megtöröltem az arcom, várok 1-2 percet, és testápolóval vékonyan még rámegyek. Mire visszaérek a szobámba, be is szívja a bőröm, úgyhogy nem okoz problémát a sminkelésnél.

Minden sminket az alapozóval kezdek (nyilván). Lealapozom az arcom, utána pedig ha szükséges, még korrektorral kijavítom az esetleges látható 'hibákat'.

Ezután meghúzom a tusvonalat. Na itt szokott lenni az első eltérés. Mert bár a vékony tusvonal az alap, a vége mindig eltérő. Van amikor cicás vonalat húzok, valamikor pedig annak pont az ellentétét. De van amikor nem húzom túl a szemem eredeti vonalán, csak így a végéig..

A tusvonal után jöhetnek a szempillák. 3 féle szempillaspirálom van és az esetek többségében mindegyiket szoktam is használni. Először megcsinálom ezzel, aztán azért még átmegyek azzal is, de mivel így most egy kicsit így ilyen, ezért az elsővel még egyszer, majd végül a harmadikkal is. Isteni szerencse hogy nincs több szempillaspirálom.. ^^'

A szempilláim után szoktam átmenni púderrel az arcomon. Azért utána szoktam, mert a szempillaspirállal mindig össze kenem magam; vagy felül, vagy alul, vagy az orromat (?!)  akármennyire is vigyázok. Amikor pedig finoman megpróbálom eltávolítani, akkor mindent leszedek az arcomról, ami ott volt. A púderrel pedig így ki tudom egyenlíteni az esetlegesen keletkező eltéréseket.

A púder után pirosítok, amit a ajkaim kipingálása követ. Hosszadalmas, valamint felettébb felesleges procedúra. De nem maradhat ki.

Ezután ha úgy van időm (*kedvem) akkor még teszek némi szemhéjpúdert a szemre. Tudom, a tusvonal előtt kéne, de ha megcsinálom az szépen előtte a szemem, a tusvonalat 100000000% hogy elrontom, és akkor mindent le kell szedni, és oda a művem.

A legvégül pedig a fehér szemceruza. Szintén optional, de álltalában nem marad ki ez sem. c:

Nem tudom, hogy ebből most mennyire tudjátok elképzelni, hogy hogyan nézhet ki ez a smink.. Sajnos képet nem tudok hozni róla, de nyugi, nem maradtok kép nélkül! ^^

Jó, az én szemeim sosem ennyire... erősek. De nagyon tetszik nekem ez a kép valamiért.. C:


Nézzetek meg más kedvenc nappali sminkeket is! C:


XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése