2016. március 6., vasárnap

30 napos sminkkihívás | #6 nap

Sziasztok!

Tényleg abszolút kifogytam a bevezetőkből, úgyhogy jöjjön az illusztrációs kép, és nézzük a mai kérdést! ^^'
Szoktál műszempillát hordani? Ha igen melyik a kedvenced? Ha nem, miért?

Egyértelműen nem, nem és nem.
Pfujj.
Utálom a műszempillát. Annyira természetellenes szerintem. Pláne akkor, amikor valaki nem sminkeli ki magát, csak felrak egy tonna műszempillát. Már pislogni se bír, olyan sok van rajta de azért az kell.
És amikor már esik le, az meg aztán felettébb eszméletlen undorító. Tudjátok, mikor már csak így alulról kukucskál az illető, mert rendesen már nem lát.
Sosem értettem az ilyeneket. Minek kell? Azért hogy hajtsa a legyeket? Vagy miért?


Persze, van olyan is, ami szép és igényesen néz ki és jól használja az illető. De azt kell mondjam, szerintem ez Magyarországon nem annyira jellemző. Sőt. 
Megértem, ha valakinek a saját szempillái nem olyan hosszúak, az enyémek se km-eresek. Nem is egyformák, és van mikor ahány szál van, annyi felé állnak. De könyörgöm. Megpróbálom kihozni belőlük a legtöbbet és kész. Legalább a saját szempilláim. Nem is értem, kit akarnak becsapni azok, akiknek tonnányi műszempillájuk van. Mikor üvölt róla, hogy nem valódi. Mire jó?
Pedig, szerintem mindent meg lehet igényesen csinálni. Vannak olyan műszempillák is, amiknek természetes hatása van és fel sem tűnik, hogy igazából nem a sajátunk. De az nem jó. Vagy nem tudom.

Pedig, én nagyon sok mindent megértek, meg elnézem meg nem tudom. De ezt sose fogom megérteni szerintem.
Úgyhogy a műszempilla szerintem csak akkor, ha igényesen, és szépen van megcsinálva. Egyébként pedig: határozottan nem, nem és nem.



Persze, ez csak az én véleményem, nézzétek meg, hogy mások mit gondolnak a műszempillákról!
XOXO ❤

1 megjegyzés:

  1. Az a baj, hogy szerintem itthon annyira nincs is olyan hatalmas választék a szempillák között... :\
    És valóban igazad van azzal kapcsolatban, hogy nagyon sokan túlzásba viszik. A sulimban is nem egyszer láttam egy lányt a pötty szemeivel és a két méteres pilláival.. borzalmasan néz ki :\
    A 3D pillák azok, amik nagyon szépek, de azt viszont ugye csak kozmetikussal érdemes feltetetni.
    Öleléés.

    VálaszTörlés