2016. március 9., szerda

30 napos sminkkihívás | #9 nap

Sziasztoooook~

Természetesen az a gyönyörű, napfényben gazdag szerda sem maradhat ki a sminkkihívásból. Így hát hozom a kérdést; nézzük mi a helyzet ma! C:



Kép a sminkkollekciódról!



Ennyi.
Igazából nincs hozzáfűzni valóm, szóval ez a poszt ennyi lenne. Egyébként nagyon vicces volt beállítgatni a sminkcuccokat. Mondjuk amikor már huszadjára borult el az egész, akkor annyira nem nevettem. De azért mókás volt. Kicsit olyan feelingem volt mintha a Dominódűlésre készülnék.. Pláne amikor az egész eldőlt. :D

Igen, egy 4 random póló. És úgy látom elég jól sikerült eltűntetni, de a cuccok alatt egy könyv van.

Ne felejtsétek el megnézni a másik két bloggerlány kollekcióját sem!

XOXO ❤

2 megjegyzés:

  1. Bocsáááánat az elmúlt napok komment nélkülisége miatt, de sajna egy egész kimaradt hetet kell most pótolnom, ami nem könnyíti meg az amúgy is roppant nehéz végzős évet! :\
    Imádom a pólós megoldást, ha nem láttam volna most képet rá sem jöttem volna. :)
    Egy kérdés: első képen, bal alsó sarokban a színes kis paletta mi lenne? Valahogy nem jövök rá! :D

    Öleléés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, semmi baj, tudod hogy mindig örülök a kommentjeidnek! C:
      Nos, hát ahogy te is megállapítottad, az egy színes kis paletta. Szemhéjpúder. Talán 3-4 éve kaptam Karácsonyra.. Az Enchant terméke, méghozzá a 2-es (?). Igazából nagyon szép színei vannak és mindegyik csillog is, csak hát mivel nem igazán szoktam színeket használni, szinte még érintetlen szegényke.. ^^'
      Sok Puszi,
      XOXO ❤

      Törlés