2016. március 13., vasárnap

30 napos sminkkihívás | #13 nap

Sziasztok!

Remélem mindenkinek nagyon szép és nyugis vasárnapja lesz! c: Ahogy kinézek az ablakon egy picit azért úgy tűnik, hogy fúj a szél, és a hőmérséklet inkább közelít a 10°-hoz, mint a 20°-hoz. De legalább nem esik az eső!
Így egy tökéletes vasárnapunk nyílik arra, hogy tartsunk egy szép, nagy, családi ebédet, utána pedig punnyadjunk egy kicsit a tv előtt. (Amúgy most tök úgy csinálok, mint a némettanárom... :| )
Egy kis olvasnivalónak pedig nézzük a mai kérdést! ^^


Hol/hogyan tárolod a sminkjeidet?

Ohohohohohoho~
Igazából van egy bosszúállós Penny-s dobozom, amibe hajtogattam kis papírdobozokat. És violá~  sminktartó.
Azért is szeretem, hogy ezt így kitaláltam, mert mindennek megvan a helye, minden elfér és még kéznél is van. Ugyanis a dobozt pedig beépítettem az íróasztalomba (persze nem szó szerint, csak ílyen "Ohh, ez itt pont ide fér, az meg oda, és hú pont minden szuper" alapon).
De akkor meg is mutatom! ^^


Ahhoz pedig, hogy a suliba magammal tudjam vinni a szükséges eszközöket, van egy kis pöttyös neszeszerem, amit az unokatesómtól kaptam (KÖSZI ❤). Imádom, mert viszonylag picinek néz ki, de mégis minden belefér. c:

Hát én így tárolom a sminkjeimet, de ne felejtsétek el megnézni, hogy a másik két blogger-lány mit talált ki! c:

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése