2016. február 29., hétfő

Néha nem árt pihenni!

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy mivel már tök rég volt ilyesmi bejegyzés a blogon, hozok nektek egy tanácsos posztot.
Az igazat megvallva, ez most egy nagyon komoly és nagyon mély poszt akart lenni, amit el is kezdtem, de az igazából egyáltalán nem vagyok most olyan hangulatban, hogy ilyen dolgokról beszéljek.
Pedig Isten látja lelkemet én elkezdtem:


Egyszer majd befejezem.. (Vagy magamat ismerve: inkább itt marad vázlatként....)

Helyette inkább beszéljünk erről a posztról!

Néha ugyanis nem árt, ha kikapcsolunk, és teljesen random és őrült dolgokat csinálunk. Mindenkinek kell egy kis kikapcsolódás, úgyhogy ebben a bejegyzésben egy kicsit chillelünk. :)



Minden kétséget kizáróan nagyban hozzájárul a hangulatomhoz az, hogy éppen milyen zenét hallgatok, úgyhogy ha netán valakit érdekelne éppen ennek az eszméletlen tartalmas dalnak köszönhető a mai poszt.


1# Forró fürdő
Ez egy elég tipikus módja szerintem a lazításnak. Igazából régebben utáltam a hosszú fürdőket, mindig csak gyorsan lezuhanyoztam, hogy minél kevesebbet kelljen a fürdőszobában ücsörögni. Mostanra azonban már nagyon fontos momentum lett az életemben.
Mindig jó meleg vizet engedek, és akár több óráig is képes vagyok benne ücsörögni. Az angol tanárom mesélte, hogy ő tengeri sót szokott a vízbe tenni, de a barátnőm pl.: gyertyákat gyújt, a nővérem pedig csak hangulatvilágításban (=félhomály) képes fürdeni.
Van aki filmet néz közben, vagy akkor tervezi meg a következő napját. Akárhogy is, szuper időtöltés hogy egy kicsit elmerüljünk a gondolatainkban vagy épp pont hogy megszabaduljunk tőlük.



2# Social
Mindenkinek vannak pillanatok, mikor legszívesebben kikapcsolná az életét, és nem csinálna semmit. Mikor nem érdekli senki és semmi.
Mikor minden másodpercben csörög a telefon, vagy mikor hírtelen ráébrednek az osztálytársak, hogy holnap fizika dolgozat és hírtelen mindenkit érdekel hogy mi újság veled, vagy hogy hogy vagy.
Viszont van egy két gyöngyszem az oldalak között, amik segítenek kicsit kikapcsolni, mikor van egy szabad 10 percünk.
Első helyen természetesen a Youtube (persze csak ha nem vagy híres youtuber..). Youtube-on nézhetsz random videókat, legyen az éppen vicces, vagy valaki olyané, akinek redenszeresen követed a csatornáját. De hallgathasz zenétis; meghallgathatod pl.: a legújabb dalokat.
Én imádom a WeHeartIt-et is. Ez egy kép megosztó oldal. Mindenről találhatsz képeket, én pl.: a posztjaimhoz is innen szoktam képeket keresni. Nagyon sok jó kép van és tényleg mindenről.
Meg hát persze végül, de nem utolsó sorban a Tumblr. Itt aztán tényleg minden van, és nem az általános tömeg dolgok. Itt mindenki egyéniség, mindenki önmaga lehet. Én nagyon szeretem végiggörgetni a dashboard-omat, mert nem sosem látok olyan rajta, ami ne érdekelne, vagy ne tetszene, mert csak tőlem függ, hogy mi van rajta. :)




3# Just Chill
Hallgass zenét!
Keresd meg a saját stílusod! Ne menj a másik vagy a divat után! Vonatkoztass el!
Mi az, ami NEKED tetszik? Mindentől, és mindenkitől függetlenül.
Persze, nem kell leragadnod egy stílusnál, vagy irányzatnál, és egyszerre nyilván több dolgot is szerethetsz, de csak magad miatt szeresd.
Mindazt, amit eddig írtam abszolút meghazudtolnám, ha most megmondanám, hogy ezt meg ezt hallgasd, úgyhogy abszolút csak példaként: nekem van egy chill listám, ilyen dalokkal, hogy X Gon Give It to Ya, Yahhh!, meg U Can't Shine Like Me, amit mikor hallgatok, mindig kötök egy kendőt a fejemre, és éppen ehliszem, hogy eszméletlen cool vagyok.  Pedig ha valaki azt kérdezi hogy milyen zenéket hallgatok gondolkozás nélkül rávágom, hogy Koreai Pop-ot. De igazából meghallgatok mindent ami tetszik, vagy éppen valami miatt kötődik hozzám, a Habibi-től a Sun is Shining-on át, a Faded Horizon-ig.
Úgyhogy ne törődj semmivel, csak hallgasd a saját zenédet! :)



4# Hobbi
Mindenkinek van egy hobbija.
Kivéve persze engem.
De midnenki szeret csinálni valamit: rajzolni, festeni, kertészkedni, szerelni, sütni-főzni, sportolni.
Szerintem fontos, hogy legyen egy hobbid, egy olyan elfoglaltságod, amit szeretsz csinálni. Soha nem érzed nyűgnek: mikor van kedved hozzá akkor jó, ha nincs, akkor nincs. Senki nem erőlteti.
A hobbi egyébként azért is jó, mert később ebből is kialakulhat a fogalakozásunk. Mivél én most járom a 3. évet a 4 éves gimnáziumi tanulmányomból, itt van a nyakamon a továbbtanulás, tehát abszolút ugrok mindere ami ezzel kapcsolatos.
Mivel nekem igazából nincs pontos célom, se hobbim, így nagyon nehéz rájönnöm, hogy mit szeretnék csinálni a jövőben. Így szerintem ez a dolog nem csak azért fontos, mert egy támpontot nyújt a jövőre nézve, de örömmel is tölt el, hogy olyat alkothatsz, amit szeretsz.



5# Őrülj meg!
Néha imádok random dolgokat csinálni, minden ok nélkül. Mikor már elegem van mindenből, ami így egyáltalán az élettel kapcsolatos, hogy mindent túlgondolunk, hogy mindennek mély tartalmakat tulajdonítunk, holott egy egyszerű dologról van szó.
Persze, mindennek van valami jelentése, de engem megőrjít, ha állandóan a sorok mögé kell látni, ha valaki nem tudja elfogadni, hogy ez a dolog egyszerűen csak így van, mert így van.
Ilyenkor szoktam a létező legértelmetlenebb mesét nézni a TV-ben. Már csak azért is!




Ezek az én tippeim nektek. Ha van kedvetek írjátok meg a tieiteket és ne felejtsétek el pipálni! :)

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése