2016. március 6., vasárnap

Első lépések.. | HealthySunday

Sziasztok!




Ma kedvezek egy kicsit azoknak, akik szeretnének más bejegyzéseket is látni a blogon, mint a sminkkihívást. Ezért, arra gondoltam, bevezetek egy új rovatot, a HealtySundayt. Ugyanis manapság egyre jobban foglalkoztat, hogy hogyan éljek egy picit egészségesebben.

Tehát, ha te es szeretnél változtatni egy picit az egészséged érdekében, tarts velem! c:







Az első lépés, amit megtettem annak érdekében, hogy kicsit egészségesebben éljek, az egy alkalmazás letöltése volt. Mivel egyébként is állandóan a kezemben van a telefonom, kézenfekvő megoldásnak tűnt. És az is.


Nos igen, mint ahogy látjátok ez a Blogilates alkalmazás.
Gyorstalpalónak elmondom, hogy Blogilates - azaz Cassey Ho - pilates videókat készít és tölt fel a Youtube csatornájára. A csatornán kívül természetesen van egy honlapja is valamint ez az alkalmazás.

Cassey minden hónapban készít egy edzés naptárat, amit az alkalmazás segítségével könnyebben forgathattok, valamint van 2 beginners - tehát kezdőknek szóló naptára.

Az alkalmazás nagyon sok lehetőséget biztosít, az egészséges életmód felvételéhez, valamint a fogyni akarók számára is.

Nagyon fontos része szerintem, hogy a felhasználók töltik meg ezt az oldalt tartalommal, tehát az 5  meghatározott alcím alá feltöltheted hogy éppen mit reggeliztél, hogy éppen túl vagy a mai edzéssel, vagy akár kitehetsz inspirációs képeket, amik neked segítettek. Követhetsz más embereket, a világ bármely pontjáról, bárkit, aki szimpatikus számodra.

Egyetlen egy fontos az aplikációhoz: angol tudás.

Én imádom ezt az alkalmazást, mert tényleg inspiráló és ezen kívül rengeteg recepttel, receptötlettel lát el. Szerintem mindenképp ér egy próbát! c;

XOXO ❤

2 megjegyzés:

  1. Áldalak most ezért! (Remélem iOS-re is van) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem, remélem én is hogy van iOs-on :3
      XOXO ❤

      Törlés