2016. március 12., szombat

30 napos sminkkihívás | #12 nap

Hello~

Sajnos a tegnapi kérdés nem igazán volt nekem való, remélem a mai már annyál inkább az lesz! Nézzük is meg, mert már nagyon kíváncsi vagyok!

Kedvenc szempillaspirál?

Yessss~
A kedvencem, egy Miss Sporty termék, amit a Müllerben vásároltam. Vagyis vásároltunk a barátnőmmel. Ő is beszélt rá, hogy vegyem meg, mert egy ismerősének is ilyen van, és nagyon szép pillákat csinál. Hát jó.
Megvettük.
Rögtön ki is próbáltuk mind a ketten, és tényleg gyönyörű, hosszú szempilláid lesznek tőle. Imádom.
Nekem nagyon furcsa volt a keféje, nem a formája miatt, mert egyszerűen hajlított keféje van, viszont olyan rövidek a szálai, hogy teljesen összeragasztja a pillákat.
Éppen ezért javasolt felhasználás: előtte egy hosszabb keféjű spirállal csináljuk meg a szempillánkat, majd utána ezzel.

Kép forrása: kosmetyczne-sekrety.blogspot.com

Egy barátnőmtől kaptam egy szempillaspirált, ami nemmellesleg gyönyörű, mármint kívülről. Nagyon szép doboza van, ezüst az alapszíne és fekete csipkeszerű anyaggal van kidíszítve. Szóval gyönyörű. Az Ingrid Cosmetics terméke, egyszerű, egyenes kefével. De nagyon szép és dús szempillákat lehet vele készíteni, ezért is szeretem annyira.




A toplista harmadik helyét pedig egy Lora Beauty termék foglalja el, amit azért szeretek, mert nagyon dús és mellette még elég hosszú szempillákat is csinál. Amolyan 2 az 1-ben. Bár tény, hogy a szempillaspirál designja egy az egyben megegyezik a Ingrid Cosmetics-ével (nem akarok itt politizálni, de valószínűleg az enyém csak egy másolat). Igazából nem tudom beazonosítani, hogy ez milyen fajta, szerintem egyébként a rögbilabda csoportba tartozik, de az biztos hogy nagyon szuper.

Itt láthatjátok a két szempillaspirált. A bal oldali az enyém, a jobb pedig a feltételezett eredeti.



Tehát ezek az én kedvenc szempillaspiráljaim. Nézzétek meg mit mondanak mások! c:


XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése