2016. március 5., szombat

30 napos sminkkihívás | #5 nap

Halihó Mindenki!

Természetesen ma sem maradhat ki a mai sminkkihívás-kérdés! Viszont lassan már kezdek kifogyni a bevezető szövegekből, pedig még azért jó sokáig kéne húzom.. Hm.. Majd, kitalálok valamit..


Na, nézzük meg a mai kérdést! :)
Kedvenc rúzs/szájfény/szájkontúrceruza?

Basszus.
Lehet meg kéne néznem a kérdéseket előre, hogy ne lőjem le a poént, az előző kérdésre adott válaszommal... :|

Na mindegy, megoldjuk valahogy! c:

Kedvenc szájfényem tehát, a már előzőleg is említett Essence nude szájfényem, amit karácsonyra kaptam. Nagyon szép csillogást kölcsönöz a számnak, valamint szerintem szinte minden nap használom.

A kedvenc rúzsom? Hát abból a négyből ami van, igen nehéz lesz választani.. Tény, hogy a négyből kettőnek abszolút ugyan olyan színe van, tehát a szám színe. Tehát gyakorlatilag egyáltalán nem látszik, hogy éppen van rúzs a számon.
A harmadiknak ilyen barnás-bronzos színe van, ami szerintem nekem egyáltalán nem áll jól, és a negyedik pedig egy tipikus szőke rúzs.
Mármint olyan, amit tipikusan az ilyen szőke barbik szoktak hordani. Élénk rózsaszín színe van, és abszolút csillogásmentes. Egyébként a Lora Beauty rúzsa.
Te jó ég! Esküszöm pont ilyen színe van! OoO
Ezeken kívül pedig egy rúzs termékmintám van, nude színben. Szerintem ez a kedvencem, bár önmagában az sem áll jól, tök jó korean lipstick-et tudok csinálni a segítségével. c:

A kedvenc szájkontúrceruzám pedig egy piros, Essence lipliner. Tényleg nagyon erős piros színe van, úgyhogy ilyen elegánsabb helyekre, vagy esetleg randira biztos tökéletes... (...lesz majd. :|)

Alulról a második c;

Nagyon nehéz kezdenem bármit is a számmal, mert sem a nagyon erős színek, sem a nagyon sötétek nem állnak jól nekem. Valamint, mint kiderült: a nagyon világosak sem. Viszont nagyon szeretem megcsinálni, mert egy kihívásnak tartom, amit ha teljesítek, egy kicsit feldobja a  napom. Ugyanakkor pedig utálom, mert az első levegővételnél eltűnik az egész az éterben, még akkor is, ha előtte órákat szenvedtem vele.
Ezért szeretem nagyon a már sokszor említett korean lips-et. Ennek a segítségével mindig szépen meg tudom csinálni az ajkaimat, és kitart a második levegővételig.:D
A korean lips-nek az a lényege, hogy mint ahogy a képen is látszik, belül a legsötétebb az ajkak színe és kifelé haladva egyre világosabb lesz.
Hogyan készítsd el?
Kitaláltak már erre a célra különleges, több színű rúzsokat is, amivel valószínűleg nagyon egyszerű elérni a kívánt hatást. 
Az igazi viszont a következő technikával készül:



1. Nude rúzzsal, vagy alapozóval fedd le a szád szélét. Az ujjaid segítségével könnyebben el tudod oszlatni.
2. A szád belsejére kenj egy kis rúzst. Leginkább alulra, mert ha utána összezárod az ajkaidat, meg fogja fogni felül is.
3. Az ujjad segítségével kezd el óvatosan elmaszatolni a rúzst úgy, hogy kifelé haladva egyre halványabb legyen.
Vilolá~ Kész is van!






Hát nekem ennyi lett volna a mai válaszom. Remélem valamelyest azért a segítségetekre voltam vele!
Holnap új kérdés, új válasz, addig is legyetek jók! c:

Még egy kis olvasnivaló:

XOXO ❤

1 megjegyzés:

  1. Nekem pedig pont úgy van, hogy a világosak annyira nem állnak jól, mivel barnább bőröm van, és ezért a szám meg világít a fejemen :D Egy rózsaszín rúzsom van, ami mondjuk inkább barackos-korallos árnyalatú, de még azzal is furin nézek ki. Ezért imádom a vöröset, és kezdtem el a nude árnyalatok felé kacsintani. :)
    Ezt a korean lips "technikát" már korábban én is láttam, és tervezem is kipróbálni ^^
    Öleléés.

    VálaszTörlés