2016. március 3., csütörtök

30 napos sminkkihívás | #3 nap

Sziasztok!

Immáron a drága kihíváskánk harmadik napjához érkeztünk, melynek értlemében a mai kérdésre is felelni kell.
Tegyünk hát így! :)


Mi a kedvenc márkád?

Őszintén?
Nincs kedvenc márkám.
A legtöbb sminkem AVON-os, a második helyen pedig szerintem a dm saját márkás termékei találhatóak. Ezt pedig az Essence követi.
De ezt most csak egy gyors felmérés alapján állapítottam meg, abszolút nem volt tudatos eme sorrend felállítása.
Viszont azt hiszem, hogy meg vagyok elégedve a termékeim minőségével, többnyire.
Persze mindig előfordul egy-egy olyan közöttük, melynek megvétele nem bizonyult a legjobb biznisznek, de hát semmi sem tökéletes, nem igaz? :)

Az igazat megvallva, igazából én nagyon szeretem az AVON termékeit. Nekem tényleg bevállnak és meg vagyok elégedve velük.

Ha már említettem ezt a 3 márkát, mindegyikből jellemzem nektek a kedvencemet és azt, ami nekem egyáltalán nem vált be; hátha egy picit hasznos is lesz számotokra ezt a poszt:



dm × s.he stylezone
Az első termék amit ettől a márkától vásároltam, ez egy szemhéjtus volt. Méghozzá egy vízálló, kicsi, kemény heggyel. A vízállóságával nincs is abszolút semmi baj, mert tökéletesen eltávolíthatatlan a tus, viszont nekem nem igazán vált be. Én a vékony, csinos kis tusvonalak híve vagyok, ennek viszont se a hegye, se az állaga nem járult
Tudom, ez egy ebelin szivacs,
sajnos nem találtam képet arról
ami nekem van, viszont ránézés-
re eléggé hasonlít hozzá.
 hozzá, hogy ilyet alkossak a szememre, úgyhogy muszáj volt szert tennem egy másikra. Sürgősen.


Viszont az egyik kedvencem az összes termékem közül is a s.he stylezone egyik találmánya. Méghozzá az alapozószivacs.
Egyszerűen imádom az anyagát, mert ez lesz a 3. hónapja, hogy folyamatos használatban van, és még mindig olyan mintha új lenne. Nagyon rugalmas és jó a tapintása, valamint nem is szívja be az alapozó felét, hanem tényleg segít eloszlatni a bőrön.
A tojásded alakja pedig egyszerűen szuper, mert az egészen pici, nehezen hozzáférhető helyeken is könnyedén lehet vele dolgozni, valamint a szem alá tökéletesen passzol és alapos munka érhető el vele.


Essence

A kedvenc Essence termékem, egy nude szájfény. Elsőre sötétnek tűnhet, viszont az én szájszínemmel abszolút megegyezik, úgyhogy gyakorlatilag csak egy kis csillogást ad neki, valamint elfedi, ha esetleg egy picit ki van száradva. Egyenesen imádom ezt a szájfényt, szerintem nincs nap, hogy még ha így-úgy kombinálva is, de ne használnám. Gyönyörű.
A képen lévő 9 szájfény közül, balról a második van az én birtokomban. :)
Igabából nincs olyan Essence termékem amit ne szeretnék, úgyhogy másodiknak egy másik nagyon szeretett termékemről beszélnék, ami egy paletta. 8 db színnel, természetesen nude árnyalatban. Ezt a palettát azért szeretem, mert ha kicsit csinosabb, vagy elegánsabb sminket akarok készíteni, akkor nagyon szépen ki tudom vele emelni a szemem.
Értelem szerűen a NUDE feiratú a szóban forgó paletta.


AVON
A kedvenc AVON-os termékem a parfümöm, de azt hiszem ez semennyire nem tartozik a smink dolgokhoz..
Így történik az, hogy a fehér szemceruzát választom.
Imádom fehérrel kiemelni a szemem. Sokkal frissebbnek és elegánsabbnak tűnik tőle a sminkem szerintem, valamint ha a vízvonalamat is kihúzom, még nagyítja is a szememet. Tehát  azért került ide, a kedvencek közé ez a szemceruza, mert annak ellenére, hogy reggel 5:30 magasságában került a szememre, még mindig ott ragyog rajta, és igencsak az esti órákat rovom most, a poszt írása közben. Egyébként ez az AVON Colortrend fehér szemceruzája.
A KÉP FORRÁSA: BB'S BEAUTY BLOG


Remélem a segítségetekre lesznek ezek a kis villámvélemények!
Ne felejtsétek el megnézni a másik 2 bloggerina kedvenc márkáit sem!



Nektek melyik a kedvencetek?

XOXO ❤

1 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Megint itt vagyok (valahogy nem unom meg a posztjaitok kommentelését, és szerintem nem is fogom. :D )
    A legtöbb smink termékem egyébként nekem is az Avon-tól származik, de mostanában már kezdek áttérni az úgynevezett drugstore termékekre (Maybelline, Essence stb.) Árban nagyjából megegyeznek az avonnal és a minősége némelyiknek jobb is.
    A s.he -ről már hallottam korábban, de még nem próbáltam ki. Beauty blendert pedig már régóta szeretnék beszerezni, szóval a véleményedre lehet, hogy egy s.he blenderrel fogom bővíteni a kollekciót! :)
    A fehér szemceruza pedig egy isteni találmány szerintem! :)

    Öleléés!

    VálaszTörlés