2016. március 4., péntek

30 napos sminkkihívás | #4 nap

Halihó minden Kedves Olvasókámnak! :)

Abszolút kimaradhatatlan ez a nap is: hiszen mára is van egy kérdés, amit köteles vagyok megválaszolni.
Nézzük is meg, hogy mi a mai téma!


Szeretsz alapozót viselni? Ha igen, melyik a te árnyalatod és a kedvenced?

Igazából, nem tudom, hogy szeretek-e. Tény, hogyha sminkelek, mindig van rajtam alapozó. Szerintem azért valamilyen szinten, egy jó alapozó a jó smink alapja.
Őszintén szólva fogalmam nincsen, hogy milyen az árnyalatom. Az én bőröm egész világos - apukámtól örökölt, drága habtest -, de nem sápadt, csak világos.
Valamint még csak az alapozómról sem tudok puskázni, mert abszolút nincsen ráírva, hogy milyen. Csak annyi, hogy AVON calming effects, illuminating foundtation, nude. Hát ettől én nem lettem okosabb, és van egy sanda gyanú, hogy ti sem.
Viszont azt meg kell mondanom, hogy nagyon szeretem ezt az alapozót, mert mint ahogy a nevében is benne van: apszolút olyan, mintha egy krémet kennék az arcomra. De nem ám ilyen testápoló-feeling, hogy olyan mintha egy maszk lenne rajta. Olyan mintha beszívná a bőröm, nem is ézem hogy rajta van. Valamint nagyon szépen el lehet kenni, nem marad sem foltos az arcom utána és nem is lesz ilyen darabos - tudjátok amikor így ordít a bőrről, hogy alapozó van rajta..
Egyébként én az alapozó mellett használok még púdert is, amit azért szeretem, mert elsősorban visszahozza az arcom színét, amit egy kicsit néha lesápasztok a megfelelő alapozómennyiség nem eltalálásával. Másodszor pedig a természetes bőr hatását kelti az arcomon - márványhatás elkerülése. 
Én a s.he stylezone mozaik kompakt púderét használom, ami egyébként még egy kis plussz csillogást is kölcsönöz a kezelt felületnek (mintha valami gyógyszer kenőcsről beszélnék lol).

Ennyi lenne az én alapozós storym.
Nézzétek meg másik kettőt is:
XOXO ❤

1 megjegyzés:

  1. Nagyon sokáig használtam avon-os alapozókat - bár emlékeim szerint a calming effect-et nem, nekem az extrakasting-es vált be a legjobban, bár az sem tökéletesen.
    Rengeteg árnyalatot kipróbáltam de nekem valahogy egyik se passzolt rendesen, szóval a púderrel kellett helyretennem az árnyalatokat, hogy ne világítson a fejem. Egy ideje már pont ezért váltottam le az alapozómat. A bejegyzésben az Astort említem, mint kedvenc de jelenleg most a Maybelline SuperStay BetterSkin alapozóját használom. Nem volt még dolgom ezzel a márkával korábban, elsőre meg vagyok vele elégedve, de most már azt hiszem kísérletezgetni fogok, hogy melyik a tökéletes - egészen addig, míg meg nem találom végre ugyanazt az Astort. :D

    Öleléés.

    VálaszTörlés