2016. március 2., szerda

30 napos sminkkihívás | #2 nap

Hello Mindenki~

Lassan ki kéne találnom egy cuki nevet nektek... Hm....

Mi van ma?
.
.
.
Március 2.!!!!!
És mit jelent ez?
.
.
.
A 30 napos sminkkihívás 2 napját!

Így van, elérkeztünk a másodikg kérdéshez a 30-ból. Úgy mondom mintha legalábbis már a 22-nél tartanánk nem? Na mindegy..

Tartsatok velem ha kíváncsiak vagytok a mai kérdésre! :)



Hogyan tanultál meg sminkelni?


Na, hát szerintem az túlzás, hogy tudok sminkelni. Igazából szerintem folyamatosan tanulom. Meg szerintem ez olyan, hogy minél többet gyakorlod, annál jobban megy. Persze ez igazából mindenre érvényes, de hát gyakorlat teszi a mestert, nem?
De hogy válaszoljak az eredeti kérdésre: gyakorlatilag youtube-os videókból. Van egy pár ilyen youtuber leányzó, akiket követek, és mindig meg szoltam nézni a videóikat. Mindig megpróbálom ugyan úgy kihúzni a szemem, ahogy ők, vagy ellesni a hosszú-szempilla titkaikat. Persze sosem sikerül. Pedig olyan egyszerűnek tűnik, mikor ők csinálják.
Igazából azt hogy én sminkkel az arcomon menjek emberek közé, hosszas itthoni gyakorlatok előzték meg. Mikor olyan kedvünk volt a nővéremmel, fogtunk magunkat, és elkezdtünk alkotni. Megpróbáltuk kitapasztalni az eszközeink bánásmódját, valamint azt, hogy mi áll jól nekünk, és mi nem.
Mostanság, inkább az jellemző rám, hogy pl.: megnézek egy ilyen sminkes videót, megtetszik ahogy az adott személy megcsinálja mondjuk a szemét, és akkor kitalálom hogy 'Na, akkor holnap így csinálom meg az enyémet'. És akkor másnap reggel, a videóban látott technikát alkalmazva megpróbálom megalkotni, hogy úgy nézzen ki a szemem. Aztán rájövök, hogy nem tudom úgy megcsinálni, viszont abból amit addiga a szememre kenek, kitalálok valami mást, valami kis egyedit. Tehát engem csak így inspirálnak az ilyen sminkek, amik az ilyen videókban vannak, mivel képtelen vagyok ugyan úgy megcsinálni....



Ha már ennyit beszéltem a youtuberekről, megmutatom a kedvenceimet.

WENGIE

BUBZBEAUTY
Lehet, hogy azért nem szokott sosem sikerülni a sminkem mert nekik mandula szemük van, nekem meg nem..... o.o

A kihívásban résztvetők válaszai a kérdésre:



Hát ez lenne az én válaszom a mai kérdésre. És a tiétek?:)

XOXO ❤

1 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Egy pár sminkkel én is úgy vagyok, hogy nem sikerül úgy, ahogyan azt láttam, ezért a saját módszereim szerint átalakítom és egy teljesen másik kinézetet varázsolok. :)
    A mandulaszemű youtuberekhez annyit fűznék hozzá, hogy szerintem mindenképp less be Shaaanxo vagy Lauren Curtis csatornájára (személyes kedvenceim közé tartoznak). Mindkét lány olyan sminkeket készít, amiket hétköznapokra a legnagyobb előszeretettel lehet hordani, nem bonyolultak és nem mandulavágású szemük van, szóval hátha ezekkel már szerencséd lesz! :D

    Öleléés!

    VálaszTörlés