2016. február 20., szombat

Moon phases

Hello!


Tegnap egy kicsit dekorálgattam a szobámat. Imádok kis apróságokat csinálni benne/rajta.

A legutóbbi projektem az erkélyajtó falának feldobása. Régebben már készítettem rá egy fát, de olyan kis üresnek éreztem továbbra is. Úgyhogy alkottam rá pár holdacskátl. :)



Tartsatok velem, ha kíváncsiak vagytok, hogy csináltam! :)


Szóval amire szükségetek lesz:
  • 2 különböző átmérőjű körsablon
  • 1 db A/4-es fehér lap
  • vízfesték
  • vatta
  • ceruza (esetleg radír)
  • olló

a kulacs
Egy ceruza segítségével a lapra rajzoljátok át 7x a kissebbik körsablonotokat. Ha megvannak, akkor a nagyobbik felhasználásával jelöljétek ki a holdfázisokat. Én a kulacsom (?) alját és tetejét használtam erre a célra..
Ha megvan a 7 fázis, vágjátok ki őket!
Most jön a kedvenc részem: a festés. Fekete festékre lesz szükségetek.
A vattát egy nagyon picit nedvesítsétek be, és utána tunkoljátok a festékbe. Ezután pamacsoljátok rá a holdakra. A hold néhány helyen sötétebb: oda tegyetek több festéket. Én befestettem egy picit azoknak a holdaknak azt az oldalát ami épp ki van takarva, de mivel alapból úgy vágtuk ki őket, ahogy a fázisok vannak, ezt nem muszáj.

Várjatok amíg egy picit megszárad, és már fel is tehetitek a falra.



Remélem sikerült egy jó ötletet adnom, és azt is, hogy sikerülni fognak a holdacskák! :)



Sok szerencsét! ^^

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése