2016. február 13., szombat

Haul | AVON + Karácsonyi ajik

Sziasztok!

Egy új haul posztot hoztam nektek. Nemrég érkezett meg a rendelésem az AVON katalógusból, és arra gondoltam, hogy mivel még a Karácsonyra kapott kencéimet se mutattam meg nektek, most ezt a kettőt egybeömlesztve csinálok egy nagy bejegyzést, és mindent megmutatok valamint elmesélem a vele való tapasztalataimat.

Úgyhogy kezdjük is neki! C:





AVON


  • Az eső dolog, amire égető szükségem volt már, az egy alapozó. Szerencsémre rögtön a katalógus elején belefutottam az ajánlott termékekbe, így gyorsan rendeltem is egyet.


Mikor megkaptam teljesen odáig voltam, hogy milyen klassz hogy ilyen kis nyomókás (az előző alapozóim mind tubusban voltak), azonban az első használat után az összes lelkesedésem elszállt ezzel kapcsolatban. Egyáltalán nem kizárt, hogy én vagyok csak a pancser, de egyszerűen képtelen vagyok értelmesen kinyomni az alapozót az üvegcséből. :|
Viszont maga az alapozó eszméletlen jó. Olyan, mintha testápolót kennék az arcomra. Szinte beszívja a bőröm, egyáltalán nem érzem úgy, mintha egy ilyen nehéz maszk lenne rajta, úgyhogy én nagyon meg vagyok elégedve vele. C:




  • Ha már úgyis 'alapozunk' akkor a korrektorral folytatom. Nem is akármilyennel: életem első korrektorával. C:
Eddigi életem során, nem tartottam fontosnak a korrektor használatát. Aztán a nővérem szerzett egyet, és teljesen láthatatlanná tette vele a szeme alatt lévő karikákat (pedig neki aztán tényleg nagyon mélyek.... szegény..). Úgyhogy nyilván nekem is kellett egy.
Nagyon fontos hogy ugyan olyan színű legyen a korrektor, mint a bőrünk, és mint az alapozó. Sajnos az enyém egy nagyon picit sötétebb az alapozónál, így a korrektorra még muszáj rákennem azt is, hogy nehogy foltos maradjon az arcom. Ettől függetlenül a korrektor tökéletesen végzi a munkáját: nem csak a karikáimat tünteti el, hanem a kamaszkor védjegyeinek (pattanások:C) eltüntetésében is sokat segít. C:



  • Nem tudom, hogy milyen elv alapján, de a következő termék egy rúzs. Talán, a színe miatt.. (?)

 Az igazat megvallva, ez csak egy rúzs termékminta. Ilyen kis cuki-pici és ezért sosem találom, de imádom. C: Gyakorlatilag eltünteti a számat, hiszen a színe perfectly nude. (Komolyan. Rá is van írva..) Tehát magában esetleg nyáron fejt ki remek hatást, mikor az ember le van barnulva. Így télvíz idején viszont egy kis szájfénnyel feldobva segíthetünk neki. Valamint tökéletes alapja egy korean lip makeup-nak.






  • Folytassuk az egyik kedvencemmel, amit anyukám ajánlásával rendeltem meg.
Ez pedig nem más, mint egy parfüm. Az AVON Percive nevet viseli. Nos, a Percive-nek van több változata is, mi ezt a kékes-lilás (azért írom így, mert mindenki mást mond rá hogy milyen színű - szerintem egyébként inkább lila) színűt rendeltük meg. Aminek az illata egyszerűen isteni finom.
Igazából ez egy illatosított deo spray (legalábbis ez van ráírva O:) de egy biztos: a következő katalógusból már megrendeltük a hozzá való golyós dezodort, parfümpermetet, valamit még egyet ebből a 75 ml-es változatból.
Hogy valami hasznosat is írjak róla: az illata egy picit a gyöngyvirágéhoz hasonlít, valamit elég erős, tehát nem kell egy literrel magunkra fújni belőle, hogy lehessen érezni.
Az utolsó mondatom hozzá: van férfi változatban is! C:




  • Rendeltünk még két golyós dezodort is. Nem hazudok: azért, mert egyszerűen eszméletlen jó áron voltak.
Igazából ez előző dezodorom még húzza, úgyhogy ezekkel annyi volt a személyes kapcsolatom, hogy anyával megszaglásztuk őket. Tanúsíthatom: mindkettőnek szuper illata van. Szerintem nem fogok csalódni bennük, ha eljön az idejük. C:







  • A következő terméket igazából a nővérem rendelte. Egyikünk sem tudja hogy minek, mivel gyakorlatig ő nem is szokta használni, de mióta kölcsönkértem, én nagyon örülök neki hogy van.. C:
Igen, bizony. Ez egy szemceruza. Méghozzá fehér. Az eredeti történet úgy van, hogy a nővérem rendelt egy feketét és egy fehéret. A fekete azonban valamiért nem érkezett meg, pedig annak még hasznát is vette volna, mert mindig szemceruzával húzza ki a szemét.
Mivel én rendszerint teszek egy kis fehéret a szemzugamba pici szemem zugába (hát ezt nem tudom úgy leírni hogy jól hangozzon), sőt van amikor a vízvonalamat is kihúzom fehérrel. Mióta kölcsönkértem a szemceruzát, egyre gyakrabban.. C:
Igazából szerintem ez is egy tök jó termék, mert nem kopik le nagyon hamar, valamint nagyon szép színe van, és egy picit még csillog is. C:



  • Azt hiszem az utolsó AVON-os termékhez érzetünk - legalábbis ebből a rendelésből.
Nos, ez egy nagyon vicces történet. Na jó igazából egyáltalán nem az.
Talán ez volt ez egyetlen termék, amiben egy picit csalódtam. De nem is azért, mert rossz, csak szimplán nem erre számítottam.
Ez 2db hajpánt. Ami igazából két nagyon vékony anyagdarab, amikbe tettek egy-egy vékony drótot. Szóval gyakorlatilag semmi. Szerintem ilyet bárki tud otthon is csinálni, szóval ha mindenképp ilyenre vágytok, eszetekbe ne jusson venni!
Igazából ugyan úgy funkcionál mint egy kendő, csak megszokás kérdése. Fel lehet vele dobni az aznapi outfitet, és tud jól kinézni, de szerintem nem érdemes érte túl sok pénzt adni.. :c
Most pedig nyissuk ki a karácsony beauty-box-omat! C: 


Beauty-box

  • Fogalmam nincsen hogy mivel kezdjünk, és milyen bevezetőt írjak.
  • Mivel az előző körben is az alapozós dolgokkal kezdtem, most is tegyünk így..
Ez egy mozaik kompakt púder, amit a dm-ben tudtok beszerezni. Ahogy a képen is látszik, minden kockája más árnyalatú,a mi viszont már kevésbé, hogy van benne egy kis csillám. Nekem ez nagyon tetszik, mert amikor felviszem az arcomra egyáltalán nem úgy tűnik, mintha leöntöttem volna egy doboz csillámporral, nem nagyon kis kellemes csillogást ad a bőrömnek.
Az igazat megvallva először ezt se tartottan fontosnak. Azonban rájöttem, hogy nagyon sokat segít. Az alapozó általi sápadtságot szuperül ki lehet vele egyenlíteni, és teljesen visszahozza az arc bőrszerűségét. (Néha találkozom olyan lányokkal, akik szerintem olyan alapozót használnak - de igazából nem tudom hogy hogyan csinálják - de olyan lesz az arcuk mint a márvány. Egy darab pólus nincs rajta, teljesen sima az egész. Szerintem ez annyira természetellenesen néz ki.. :c)


  • A következő termék megkönnyíti az alapozó elkenését az arcon. Pici, rózsaszín, és tojás alakja van.. C:
Szintén a dm-ből. Nagyon szeretem, mert nagyon puha és rugalmas. Imádom nyomkodni, és nagyon jó az anyaga is, nagyon könnyen tisztítható, és rendszeres használat mellett sem megy tönkre. Eddig egy ici-pici szakadás van csak rajta, mert véletlen belenyomtam a körmöm.. Tényleg könnyebb vele eloszlatni az alapozót, és nem szívja be a felét. C:






  • Nem olyan sokkal Karácsony előtt vettem egy tust, aminek nagyon rövid kis vége van, és ilyen kemény az ecset. Hát nem volt életem legjobb döntése..
Egyszerűen nem tudok szép vonalat húzni vele, és még rettentő vastag is lesz. Mindezek tetejében pedig vízálló, úgyhogy sminklemosóval se nagyon tudtam leszedni az arcomról, hát még annak hiányában..
Anyukám is ki nem állhatja azt a tust, ezért karácsonyra megkaptam ezt az Essence tust, aminek puha, és hosszúkás végével sokkal szebb és vékonyabb tusvonalat tudok húzni, és ráadásul még könnyen eltávolítható is. C:
Nem tudom, hogy melyikünk: anya vagy én örülök neki jobban, de az biztos hogy egy olyan 10 percet biztos nyertem vele a reggeli készülődés idejéből.






  • Valószínűleg ez előbb említett tus hatására kaptam, de nem csak annak eltávolításában segít a következő termék.

Ez egy szemfestéklemosó. Ami ápol. (?) Valamint, AVON-os. De ahogyan azt a bevezetőben is említettem, nem csak a szemfestéket távolítja el. Egy vatta segítségével ugyan úgy áttörölhetitek vele az egész arcotokat, mert gyönyörűen leszed az alapozótól kezdve a pirosítón át a rúzsig mindent. C:







  • Az én hajam göndör. Valamint nagyon száraz is. De világ életemben az volt. Az utóbbi időben viszont megpróbáltunk több figyelmet fordítani erre a problémára.
Ebben pedig nagy segítségemre van az AVON Advenced Techniques keratinos termékcsaládja. A kimondottan töredezett hajra készített termékeikkel próbálom egy kicsit újraéleszteni a hajamat, de egyenlőre nem úgy tűnik, mintha az nagyon meg akarná adni magát. Persze ezt valószínűleg nagymértékben befolyásolja az is, hogy az iskolai úszáson tapasztalt klóros víz, előszeretettel teszi tönkre a hajam, valamint mostanában elég sokszor volt festve is.
Ilyen szempontból szerintem nagyon jó munkát végez a termékcsalád, hiszen jóllehet hogy nem javult, viszont mindezek hatására nem is romlott a hajam állapota.
Egy pár mondatban jellemzem azért a termékeket külön is.
Bár alapvetően hasonló az illatuk, szerintem a samponnak van a legfinomabb illata. Nagyon jól habzik és szerintem nekem kicsit gyorsabban fogy, mint a balzsam. C:
Bár a balzsamot sem sajnálom. Nem tudom mások meddig szokták rajtahagyni a hajukon, de én még ki is fésülöm a nagyja kócokat a hajamból a kezemmel, amíg rajta van a balzsam. Miután lemosom, egyből érzem, hogy sakkal könnyebb, és puhább lett a hajam tőle.
A pakolás nekem olyan, mintha egy második balzsamot tennék a hajamra, csak még egy fokkal erősebb. Igazából még könnyebbé, és puhábbá teszi a hajamat.



  • A most következő 2 termék ugyan annak a termékcsaládnak a tagja, és mindkettő lényege a bőr megtisztítása.
Az első egy tonik, pattanások ellen, szalicilsavval. Állítólag tiszta, finom és friss érzést kölcsönöz a bőrnek... Hát ezt nem tudom, bár már azért elég sokat használtam belőle.
Az viszont biztos, hogy abszolút segít. Ahogy a bőrömhöz ér, azonnal elkezd egy kicsit csípni --> tehát tisztítja a pólusaimat. 
Szerintem ezt érdemes lefekvés előtt használni, hogy reggelre felszívódjon/elpárologjon, mert egy picit kiemeli, jobban láthatóvá teszi a pattanásokat.

  • A második pedig ugyan ezzel a funkcióval, ugyan ebben a termékcsaládban egy hab állagú arctisztító.
Az első amit muszáj megjegyeznem ennek a terméknek a kapcsán, hogy igazából ez is a nővéremé, de szerinte neki nem használ és nem jó, ezért vettem én birtokba..
Az első amit megfogott ebben a termékben, az az illata. Egyszerűen képtelen vagyok eldönteni, hogy mire hasonlít, de az biztos hogy imádom.
Ugyan olyan tubusban (vagymiez:|) van mint a hajhab, viszont egy nyomás bőven elegendő belőle. 
Használat után rögtön két dolog tűnik fel: hogy nagyon finom illatú a bőröm, és hogy sima. (A leginkább az előbb említett márványbőrűséghez tudnám hasonlítani, de mégsem olyan, mert ezt jó értelemben mondom... Na, megpróbálom ezt értelmesen leírni.)
Már egy használat után rögtön úgy érzem, hogy így összekapja a bőröm. Kicsit feszesebb lesz tőle, és simább. Nem dudorodnak ki annyira a pattanások, és nem süllyednek be annyira  a pólusaim. Persze, nyilván, nem érezzük a pólusainkat, csak azt próbálom érzékeltetni, hogy így, kiegyenlíti a bőrt. 
Az egyetlen hátulütője, hogy eléggé ki is szárítja azt, így egy testápolót nem árt beszerezni mellé!



  • Ha már úgyis a hajhabos dobozoknál tartunk, akkor a következő termék legyen az, aminek még a habalapú arctisztítónál is több köze van hozzá.
Igen, maga a hajhab, kérem szépen. Kimondottan göndör hajra.
De, mielőtt bármit is mondanék róla, muszáj előrebocsátanom, hogy ez egy rendkívül fotogén hajhab, és szerintem róla sikerült csinálnom a legjobb fotót..
Nos, ami szomorú vele kapcsolatban, az az, hogy az illata így a dobozt szagolgatva jobb, mint mikor a hajamra kenem. Nem, nem lesz büdös, csak egyszerűen eltűnik az illata. 
Bár ez is az Advanced Techniques terméke, annyira talán mégsem vagyok megelégedve vele.
Maga a hab sem tűnik annyira tartósnak, hiszen kinyomom a kezembe, és szinte már attól félek, hogy kifolyik belőle amíg leteszem a tubust. Hozzá kell tennem, a másik végletet, hogy megáll a kezemben, és olyan mint gumi még ennél is jobban utálom, de azért az aranyközéputat megtalálni jó lenne.
Valamilyen szinten azért segít a fürtjeimnek, mert mindegyikben van legalább egy pici hullám.
Amit viszont tökéletesen csinál: nem engedi hogy lelapuljon a hajam. Bármelyik oldalra teszem, akármit csinálok vele: gumizom, fonom, csatolom, mindig tök jól áll. C:


  • A most következő termék - akár csak a tus - az Essence egyik vívmánya, azonban ezt nem a szemre, hanem a szájra kell kenni.

 Ez szintén egy nude típusú termék, azonban ahogy a képen is látszik, van egy enyhe, sötét rózsaszín színe. Nagyon szép, és egyenletes csillogása van. Én személy szerint imádom.
Szerintem az egyszerű és nagyszerű kategóriába tartozik, mert önmagában is szépen kiemeli az ajkakat, de egy rúzzsal társítva is nagyszerű hatást lehet vele elérni.







  • Végül, de nem utolsó sorban egy újabb Essence termékkel zárnám a sort, amivel egyuttal visszatérünk a szemekhez.
Gondolom nem lepek meg vele senkit, ha elárulom, hogy ez is egy nude paletta.
Bár a barna különböző árnyalatai találhatóak csak meg rajta, meg kell mondjam, az egyik kedvencem ez a termék. Sőt, szerintem éppen ez az, amiért szeretem.
Én egy tipikusan vidám természetű leányka vónék lány vagyok, aki imádja a színeket. Az első palettám ezt tükrözi is: a szivárvány összes színe megtalálható rajta. Az egyetlen, amin viszont látszik hogy használva volt, az a fehér. Ja, és persze a barnák.
Tehát pont azt szeretem ebben a palettában, hogy különösebb feltűnőség nélkül tehetünk a segítségével egy kis csillogást a szemhéjunkra, vagy akár egy pár árnyalattal sötétebbé varázsolhatjuk azt, ha éppen úgy tartja kedvünk. C:





És ezzel lassan elérkeztünk a poszt végéhet.
+1-nek még mutatok egy D.I.Y ötletet, hogy hogyan pakoltam el én az összes cuccomat úgy, hogy mindig kézre essen amire épp szükségem van.  Amire szükség lesz, az egy doboz, és egy pár papír.

Én a Penny-s Bosszúállós dobozomat használtam erre a célra.
Ha megvan a doboz, a következő lépés, hogy papírból origami hajtogatással papírdobozokat hajtogattok, amiket aztán elhelyeztek a dobozban.



Nincs más dolgotok, mint elhelyezni a kellékeiteket a dobozokban, és már kész is! C:



Tehát ez itt az íróasztalom:
 


 A doboz teteje:


És az alja:



Remélem tetszett a mai poszt! Ne felejtsetek pipálni alul, és iratkozzatok fel hogy le ne maradjatok a következőről sem! C:

Egy hét múlva 'találkozunk' addig írjatok bátran: kommentben, a chaten, vagy akár e-mail-ben! C:


XOXO 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése