2016. február 16., kedd

30 napos kihívás

Sziasztoook~

Van valami, amit feltétlen szeretnék megosztani veletek. Mégpedig: hogy részt veszek egy 30 napos kihíváson!

Na, akkor egy picit bővebben a dologról. Ez egy 30 napos kihívás, aminek a fő témája a smink. 30 napig, minden nap kapunk egy kérdést, amire válaszolni kell, tehát minden nap kell posztolni.
Mire fel a többesszám?
Egy nagyon jó kis oldalon találtam ezt a kihívást, tehát nem én vagyok sem az ötletgazda, sem az egyetlen aki elkezdi ezt a kihívást. Mivel még február 21-ig lehet jelentkezni, gyorsan lecsaptam a lehetőségre. Rögtön kaptam is választ, tehát abszolút benne vagyok az egészben, és már alig várom hogy megbeszéljük a közös kezdés dátumát. 

Ha eddig nem lett volna teljesen világos számotokra, akkor most tisztába teszem a dolgokat: ha kedvet kaptatok, még nem késő, ITT vagy ITT tudtok jelentkezni ti is a kihívásra, még egyszer: február 21-ig!

Bővebb információért katt: A drunk thought



Én már nagyon izgatott vagyok, ezerrel agyalok és alig várom hogy elkezdjük!

Remélem figyelemmel követitek majd a kihívást, esetleg segíthet ha feliratkoztok..


Nektek mi a véleményetek a kihívásokról? - Írjátok meg, kommentben vagy akár a chaten!


XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése