2016. február 26., péntek

Kritika | A Trónörökös

Sziasztok!

Nos, igen a kritika írás nem tartozik az általam említett témák közé, amikről írni fogok. És nem is hiszem, hogy ebből rendszert csinálunk. Bár ki tudja... Pusztán arról van szó, hogy részt veszek egy ilyen játékban, aminek az a lényege, hogy kisorsolnak neked egy blogpárt, amiről kritikát kell írnod, a párodnak pedig a te blogodról.

Szóval az én párom ebben a játékban A Trónörökös c. blog lett, úgyhogy nem is nyújtanám tovább a rétestésztát (nemtudomhogyezhonnanjött), vágjunk bele!




Az az igazság, hogy egy kicsit utánanéztem, hogy hogyan szokás kritikát írni a blogokról. Általában - legalábbis a kicsit igényesebb szerkesztők - szempontok szerint írnak az adott oldalról, úgyhogy megpróbálok én is valami formát adni az én kritikámnak.
Arra gondoltam hogy 2 fő szempontra bontom a kritikámat: kinézet és tartalom.


Kinézet:
Őszintén megmondom, szerintem nagyon érdekes és egyben különleges színt választottál alapnak. Nem hiszem hogy annyira jellemző lenne a barna szín használata. De meg kell hagyni: jól bánsz vele. Nagyon jól passzolnak egymáshoz a részek, minden abszolút látható, és szerintem a blog témájához is illik a barnás, aranyos (mármint nem cuki, hanem arany, mint a szín, vagy a nemesfém...)  színű, úgyhogy merész választás, de tök jó!
Jó a fejléc, látszik, hogy szépen össze vannak dolgozva a képek. Igényes munkának tűnik, biztos hogy nem 2 perc alatt lett összecsapva. Illő korona a blogra. (Értitek. Korona...)
Tetszenek a modulok oldalt: igazából szerintem nincsenek felesleges helyfoglalók közöttük, és mindegyik abszolút megy a bloghoz is; mind színben, mind pedig stílusban.
Összességében, szerintem nagyon jó munkát végeztél a kinézettel, nagyon szép és igényes az oldal. :)


Tartalom:
Nagyon jó a fülszöveg. Engem megfogott, izgalmas, kicsit sejtelmes, és elindít bennem valamit, hogy vajon miről is fog szólni majd ez a történet. Úgyhogy ez egy pirospont! :)
Biztos vagyok benne, hogy ez egy nagyon összetett, és jól átgondolt történet (lesz). Tényleg nagyon pontos és rengeteg apró részlet van benne. Azért majd vigyázz, nehogy belebonyolódj az apróságokba! :)
Kicsit kitérnék magára az írásmódra. Szerintem nagyon szép, és helyes (!!!). Tényleg, jó a ragok használata, ami a mai világban már sajnos annyira nem jellemző. Számomra az egyetlen zavaró az írásban, a nem hétköznapi szavak használata. Hogy félreértés ne essék: ez egyáltalán nem hiba, sőt az én szegénységi bizonyítványom, hogy a műveltebbek szótárába tartozó szavakat már nem biztos hogy értem. Szóval ez egy pozitív jellemző akart lenni, mégha esetleg nem is úgy sikerült volna...
A trailer-en szerintem lenne még mit javítani. Pl.: nyílván nem magyarok a filmek, amikből kiragadtátok a részeket, de mivel az átkötő feliratok magyarul vannak, szerintem legalább feliratozni kéne a részeket, ahol angolul beszélnek. Valamint, egy picit lehetne pörgősebb is. Szerintem egy ilyen történethez, ami tele van fordulatokkal és kalandokkal, egy sokkal izgalmasabb trailer dukálna, mert így igazából csak elmegy a kedvem tőle. Ha ez egy film lenne, ez alapján a trailer alapján nem hiszem hogy égő vágyat éreznék, hogy megnézzem. Szóval szerintem egy kicsit fel kéne gyorsítani: egy picit pörgősebb zene, gyorsabb vágások. Hogy keltsen egy "Húúúúú~" hatást az emberben. (Lehet hogy kicsit sokat beszélek a trailerről, média szak pls..)
Tehát, szerintem ez egy nagyon izgalmas és kreatív történet, tele csavarokkal. Úgyhogy én sok sikert kívánok a továbbiakban, és csak így tovább! :)

Ajánlott zenék
Isten tudja miért, de a hsm 3 dalait hallgattam a kritika írása közben, úgyhogy most nektek is ezeket kell hallgatni.. C:

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése