2015. július 16., csütörtök

Mi van a bőröndömben?

Sziasztok!

Nos, egy hét kihagyás után visszatértem, mégpedig egy Mi van a táskámban? poszttal, saját képekkel és gifekkel. Ha legközelebb kirándulni indultok, ezeket tuti nem hagyjátok itthon! ^^
Vicces, mert pont azért hagytam ki egy hetet, mert táborból táborba vándoroltam, és az egyetlen szabad napomon pedig mehettem dolgozni.. Nos, ha így belegondolok, annyira nem is vicces... :C Viszont mozgós hét volt, és mindenhol tök jól éreztem magam! ^^

Mikor az ember kirándulni indul, mindig fog egy nagy táskát, és elkezd pakolni bele dolgokat. Van aki elkezdi indulás előtt egy pár nappal, hogy biztos ne maradjon ki semmi, van aki listát ír, és van aki megkéri az anyukáját, hogy segítsen - khmm... én.....

Most felfedem előttetek, hogy én milyen felszereléssel mentem el egy Vizitáborba.


Tehát, amit az én táskámban találsz az:
- alvós plüssállatkám: Fánk
- egy neszeszer
- WC papír (és persze zsebkendő)
- ruhák
- 2 strandpapucs: egy az esti fürdéshez és egy a strandoláshoz 
- 2 törölköző: az előbbi szellemben
- és természetesen fürdőruha.

Ez így nagyvonalakban. De mi van a neszeszerben, és milyen ruhákat pakoltam be?

  • fésű (igen nincs nyele... nos az úgy történt, hogy......)
  • fogkefe, fogkrém
  • naptej
  • izzadásgátló
  • parfüm
  • sebtapasz
  • szúnyogriszató
  • testápoló
  • hajgumi
  • hajbalzsam
  • tusfűrdő (ami nem hozzám már nem fért be, így a nővéremnél volt)

Mivel tök jó időt jósoltak nekünk az utazásra, ezért szinte minden ruha, amit vittem: rövid, rövid, rövid. Persze sosem lehet biztosan tudni, hogy milyen idő lesz, így mindig legyen nálad egy-két hosszú darab is: biztos ami biztos. 

Bár az ember azt gondolná, hogy ha 30 és 40°C közötti értékeket említenek az adott napokra, akkor a legjobb, ha minél rövidebb, és kevesebb ruhát visz magával.
Ez tökéletes meglátás mindaddig, míg nem kell szembenézni egy tökéletesen leégett háttal, vállal, vagy mindkettővel. Ilyenkor ugyanis életmentő tud lenni egy lenge póló, vagy egy cipzáras, vékony pulcsi.
             
    • egy fehér póló
    • egy fekete póló
    • 2 fekete ujjatlan póló
    • egy lila ujjatlan póló
    • egy picit vastagabb szürke pulcsi
    • egy cipzáras melegítőfelső
    • 2 nagy póló (pizsamának)



Bár feltételezem, ezzel mindenkit nagyon meglepek: de a nadrágoknál is hasonló a helyzet.

  • 4 rövidnadrág: 
    • 3 pamut
    • 1 farmer (haza is kell menni valamiben)
  • 1 szabadidőnadrág (hosszú)






Mindezek mellett ajánlott egy kistáskát vinni magaddal, ahová azok a dolgok amikre éppen szükséged lesz el tudod pakolni, hogy ne kelljen mindenhová magaddal cipelni a nagy bőröndöt. Bár, lehet, hogy ez azért egyértelmű..... Hahh... Ez történik,ha megpróbálom lezárni valahogy a mondandómat. :C



Tehát ezeket a dolgokat találjátok azén bőröndömben. Így utólag azt hiszem, nem maradt itthon semmi, de ez szinte lehetetlen..
Ne feledjétek,hogy mindig fel kell készülni mindenre, akármit is mondjanak a meteorológusok! :) Remélem sikerült segítenem, és ti már nem hagytok otthon semmit! ^^

Ti mit visztek még magatokkal egy kirándulásra? :3

Végül jöjjön 2 random kép, amit nem sikerült beletennem a posztba:
 Igazából, ha jobban belegondolok, nem is értem, miért fényképeztem le külön ezt a 2 törölközőt.. 
Na mindegy...... 

Ez pedig a fürdőruhám. Szerintem tök cuki. Szerintetek nem? :3 :DD


U.I.: Huuhhh. Nem is vittem semmit az eső ellen.. Még jó, hogy nem volt rá szükségem.......

XOXO 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése