2015. július 5., vasárnap

HAUL | Sminkcuccok

Sziasztok!

Ez életem első HAUL posztja. :oo
Ma néhány smink termékkel készültem nektek, amit nemrég vásároltam. Lesz köztük szemhélypúder, alapozó, rúzs, szempillaspirál, szemceruza és még egy csomó más dolog! Tartasok velem, hogy fény derüljön a rejtélyes eszközökre! ^^



Az eslő termék, amit szeretnék nektek bemutatni, az egy ecset. Szerintem a nagy ecsetek közé sorolható, hosszúkás szálai vannak. Nagyon kis fluffy, bár meg kell mondjam, hagy egy kis szúrós érzést a bőrön, használat után.



A következő legyen az alapozó. Ez egy Paris Collection termék. Ez egy folyékony alapozó, és szerintem egész jól fed. Én egy másik Paris Collection termékkel - egy púderes alapoozóval - szoktam együtt használni, a tökéletes fedés érdekében. 



A következő egy eyeshadow hármas. 3 különböző termék, 3 különböző márka, 3 különböző színkombináció.

Haladjunk balról jobbra szép sorban, és mindegyikről ejtek pár szót.:)

Tehát, az első termék, egy Miss Rose eyeshadow. Ha valaki ismeri Bubz-ot, a Bubzbeauty bloggerét, nála is láthattátok ezt a terméket. 4 színből álló kombinációja szerintem, pirosítóként is tökéletesen hat.


A msodik eyeshadow a MANHATTAN Multi effect eyeshadow családba tartozik, nagyon szép, rózsaszínes arnyalatú színe van. #eztmostjólmegasztmondtam:|

Nos igen, ez nem az én képem. Utólag elnézve iszonyatosan béna képet csinltam erről a termékről külön, úgyhogy azt inkább nem szerettem volna erőltetni. Kép forrása: Google
A harmadik, és egyben utolsó eyeshadow, egy egy BeYu termék, amely egy világos rózsaszín, és egy nagyon picit rózsaszínes fehér színt egyesít.



Most pedig jöjjön egy szájkontúrceruza. (Na jó, magyarul nem biztos, hogy ezt így mondjuk.. Angolul lipliner.) Essence márkájú, 10-es cerura. Szerintem nagyon szép, erős, piros színe van. Anyukám barátnője szerint nagyon jól áll nekem, úgyhogy remlélem a jövőben hasznát fogom venni. ^^



Ha már a ceruzáknál tartunk, akkor most következzen egy szemceruza. Nekem nagyon tetszik a színe: mesésen szép mogyoróbarna. Szintén essence márkájú termék, alul tekerős változatban. :)




Szert tettem egy másik szemceruzára is, ami sima, fekete színű, viszont van egy szuper jó kis része, amit imádok. Egy Lora Beauty termék, ami maximálisan ki van használva. Az egyik végén ugyanis megtalálható a ceruza rész, hegyezős kupakkal, úgyhogy ez még egy plusz, a másik végén pedig egy kis ecset, amivel el lehet maszatolni a ceruzavonalat. Nagyon kemény, és ilyen tömör szivacs hatása van, de nagyon szuper!! Imádom.





Szintén a Lora Beauty egyike, egy barbie-rózsaszín rúzs. Igazából nekem nem annyira, de a nővéremnek tök jól áll, a szőke hajához. A baj vele csak az, hogy nagyon matt. Tehát ahhoz, hogy jól mutasson kell egy kis segítség egy szépen csillogó szájfénytől. :)



Végül pedig jöjjön a kedvencem az összes termék közül. Ez pedig - lehet, már kitaláltátok - a szempillaspirál. Úgyszint Lora Beauty termék, számomra nagyon különleges kefével. Én, mint kis beauty-tudatlan, nem is tudom eldönteni, hogy melyik csoportba tartozik. Talán, egy fordított karácsonyfa.....  Márha létezik ilyen... Tényleg nemtudom..
De nem emiatt szeretem olyan nagyon - bár nagyon tetszik ez a kefe forma - hanem azért, mert a szempilláimat kb. a kétszeresére nagyítja fel. Ha ki vannak festve, alapból nincsenek rövid pilláim, de ez a szempillaspirál mindenen túltesz. Úgyhogy nekem ez a kedvencem, nagyon imádom, és örülök, hogy megvettük. ^^




Úgy látom a végére is értünk ennek a HAUL posztnak. Remélem tetszett nektek, ha így van, pipáljatok alul, és ha gondoljátok, osszátok meg velem kommentben, hogy nektek melyik termékek a kedvenceitek, akár az általam említettek közül,akár a saját palettátokból! Illetve, ha netán megtaláljátok a ti egyik terméketek itt a posztban, nyugodtan írjátok le, hogy ti mit gondoltok róla, nektek mennyire vált be! :)

Mielőtt elköszönnék, még egy közérdekű információt szeretnék megoszatni veletek:

KIS SZÜNET
A jövőhéten elmegyünk nyaralni, úgyhogy nem fogok tudni rögtön reagálni mindenre, de amint visszajövök, mindent pótolok, úgyhogy nyugodtan kommenteljetek, és írjatok!! Sőt!! :)

XOXO 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése