2015. június 25., csütörtök

Welcome here!

Sziasztok!

Hű. Ez az első poszt a blogon. *o* (Na jó, úgy csinálok, mintha nektek nem tűnk volna fel... Na mindegy.)
Az a helyzet, hogy már gyűjtögetem az ötletkéimet, és ezerrel pörgök azon, hogy mindenféle bejegyzéseket hozzak nektek.
Viszont most rájöttem, hogy lehet nem kéne belevágni a közepébe, hanem egy kicsit bemutatkozni, és megismerkedni veletek. :)

Tehát, most elmondom, hogy én milyen vagyok, és hogy nagyjából miről olvashattok majd a későbbiekben.
Tehát. Én... Az igazság az, hogy nem annyira tudom jellemezni magam. Fogalmam sincsen, hogy milyen vagyok. Valamiért viszont a barátaim rengeteget tudnak beszélni magukról. Ha megkérdezed őket, egy fél napig mondják, majd hozzáteszik végül, hogy "Még annyi mindent tudnék mondani, de nem akarok csak magamról beszélni.. Most mondj valamit te!". Majd, megint beszélnek egy sort magukról. ^^
De én nem ilyen vagyok. Ha valaki megkérdezi, fogalmam sincs, hogy mit mondjak. Amikor a suliban, pl.: rajz órán kapunk ilyen feladatokat, hogy 'Rajzold le magad, mintha egy fa lennél!', na, akkor egy kicsit bajban vagyok.

Az első, ami eszmbe jut, ha elkezdek ezen gondolkodni, hogy göndör. Ugyanis hosszú, barna, göndör hajam van. Mivel eddig az volt a divat, hogy mindenkinek nyíl egyenes a haja, úgy éreztem, hogy ez az én sajátosságom, és ez lehet akár a védjegyem is. Aha. Ez mind szép és jó addig, amíg nem változik a divat, mondjuk arra, hogy Olá~ Göndör haj. És mindenki előszedi a hajsütővasakat, hajcsavarókat. :|

Aztán ha egy kicsit jobban gondolkodom, akkor az ilyen tumblr bemutatkozó szövegig jutok: real name: Vivi | 16 | lives in Hungary | k-pop | drawing | dance | k-fashion | positive . Damn it.

Amikor rossz passzban vagyok, leginkább úgy tudom jellemzeni magam, hogy antiszoc, létra, dagadt, ronda és buta. Természetesen.
Tény, hogy nem vagyok egy csontkollekció, és a kertitörpék mérete is elég távol áll tőlem, de hé~ Ezektől a dolgoktól, még ugyan úgy tudok csinosan öltözködni, és egy kis smink csodákra képes. Attól, hogy a nincs 500 millió ismerősöm a facebookon, még van egy-két barátom, akik viszont olyanok, hogy bármikor számíthatok rájuk. És végül is. Ha osztályelső vagyok, csak nem vagyok már olyan buta, mint gondolom... :)

Ennyit rólam. Hé, azért elég jól összeszedtem nem? ^^


Most beszéljünk a lényegről: az oldalról!
Az oldal címét megmagyarázandó, van egy kis (relative kis) szövegdoboz oldalt, úgyhogy ezt most nem ecsetelném. Viszont helyette inkább kifejtem, hogy miről is fogtok posztokat látni az oldalon, miről fogok írni, vagy - harmadik megfogalmazásban - miről olvashattok majd. :)

DIY ötletek, mini storyk, beauty dolgok, tanácsok, segítségek és még sok minden más :) - olvashatjátok a jobb oldali modulban. Tehát ennyi.

Imádom a DIY (az-az: Do It Yourself) dolgokat. Mikor kicsi voltam, akkor is nagyon szerettem kézműves foglalkozásokra járni, és lám, ez meghozta a gyümölcsét. Azért szeretem a DIY ötleteket, mert egy kis kreativítással feldobhatjuk régi tárgyainkat, vagy akár az újakat, a szobánkat, sőt, az egész lakást. Az esetek 99%-ában pedig a végeredmény marha jó, és mutatós darab, pláne, hogy ott van bennünk az a büszke érzés, hogy mi tettük ilyenné. :)

Lássuk, mit is értek mini storyk alatt! Szóval, álltalában, mikor elmegyek aludni - ha nem vagyok annyira fáradt, hogy rögtön bealudjak -, egy történeten szoktam elaludni. Olyan, mintha egy rögtönzött kis estimese lenne. Természetesen a főszereplő egy lány és egy srác. A részletek, és a cselekmény pedig attól függ, hogy milyen éppen a hangulatom..

Anyukám nemrég vett egy korrektort. Valamelyik reggel kerestem valamit a szekrényben, és megtaláltam. Sikeresen rákentem a számra, majd úgy döntöttem, hogy nekem nem áll jól ez a szín. Később mikor a nővérem ment valahova, alapozás után gondolta 'kijavítja hibáit' a korrektorral. Meglepődve kérdeztem, hogy mit csinál, erre értetlen arckifejezéssel nézett rám. Csak ekkor esett le, hogy mi a helyzet......
Hát, ennyit a smink tudásomról.
De ne aggódjatok, nem is az észt kívánom majd osztani, hogy akkor mit hogyan is kell. Épp ellenkezőleg. Arra gondoltam, hogy mivel valószínűleg vannak még olyanok, akik hasonló helyzetben vannak, egy rovat segítségével szépen lassan megtanulok sminkelni. Szépen belemegyek majd minden részletbe, és mindennek aprólékosan utánajárok. Így azok is tanulnak, akik nem értenek ehhez, én is tanulok, és azok, akik már jártasabbak az ilyen dolgokban hozzáfűzhetik a tapasztalataikat, tanácsaikat az adott témához. :)

A tanácsok, segítségek alatt ne arra gondoljatok, hogy kritizálni fogok más blogokat, tanácsokat adok, hogy mit hogy kéne csinálniuk. Segítséget pedig nem a blog designoljás terén fogok adni. Megmondom miért. 
  1. Az egyik barátnőmmel közösen már van egy kritikákkal foglalkozó blogunk, és azt hiszem, nem szeretnék még egyet. 
  2. Segítségeket pedig azért nem fogok hozni, mert egyszerűen nem értek az ilyen dolgokhoz. Lenyúlhatnám más bloggerek ötleteit, munkáit, de ennek nincs semmi értelme, így hát ebben a témában maximum annyit tehetek, hogy leírom nektek azt a 2 blogot, ami nekem nagyon sokat segített.

Viszont, ha nem ez, akkor mi? - gondolhatjátok most ti.
Bátorítás és segítség képpen szeretnék majd írni ebben a témában. Szeretnék mindenkit a pozitív gondolkodásra buzdítani, segíteni az olvasóimnak, hogy ha esetleg egy szorultabb helyzetbe kerülnek - esetleg olyanba, amibe én is kerültem már -, mit tegyenek. Hogyan oldják meg a felmerülő problémákat, és hogyan legyenek boldogak. 
Vagy legalábbis megosztom veletek, hogy én mit tennék, és az én módszeremet, hogy hogyan vagyok egy alapvetően vidám beállítottságú ember. :)

Ha bármilyen kérésetek van, bármilyen témában, szívesen teljesítem, csak írjátok meg nekem! Mindegy hogy mihez kapcsolódik, csak küldd el nekem! :)

Remélem sokat fogunk együtt tanulni!

Minden bejegyzéshez szívesen várom a ti ötleteiteket, történeteiket, tapasztalataitokat és természetesen a véleményeteket!

XOXO 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése